Vistas de página en total

Entradas populares

LIMIAR

Pontevedra, Spain
LITERATURA

INTRODUCCIÓN

BENVIDOS AO MEU BLOG, ENSINA INGLÉS A NENOS. Como ben sabedes é o periodo final do ENSINO AO PROFESORADO PARA A APRENZAXE DO INGLÉS. na súa terceira fase, ou se queredes a Fase, o que neste intre nos ocupa.
Son moi afeito as novas tecnoloxías , mais moi inexperto, e este é o camiño que este blog poidera mellorarse. O meu coñecemento sobre informática non é fantástico ou maravilloso, porque dalgunha maneira non son nin moi vello e tampouco moi xovén . O miña profesión podería rematar dento de dez anos, se todo vai ben . Teño que deir que, para min, o feito de mellorar o meu coñecemento é o meu obxetivo. Creo que non importa a idade, pero é importante mellorar como persóa tamén. O coñecemento é outra ferramenta para o meu melloramento persoal . O esforzo persoal e as ansias de superación nos obstáculos que a vida nos presenta.Non son amigo das cousas facíles. Gústame traballar. Gústame a lectura , a poesía, porque con estas tres ferramentas fan a miña vida máis doada. Penso que o resultado do sacrificio ten, sempre, sen dúbida, a súa recompensa e de certo cando o meu coñecemento é mellor caio na conta que teño que decir o mesmo que ARISTÓTELES: eu somentes sei que nada sei. O coñecemento é moi amplo mais o ser humano é limitado pola súa propia existencia e temporalidade. Teño que engadir a frase de DESCARTES: penso logo existo.

INTRODUCCTION WORDS


WELCOME TO MY BLOGG, TEACH ENGLISH TO CHILDREN, as you welknown is the final period of SYSTEM TEACHMENT FOR THE ENGLISH LEARNING, in its third phase.
I am not very fond on new technologies and in this way this blogg should be better but my knowledge about ITC is not very fantastic or marvellous because by the way I am very young nor very old. It could be possible the end of my job will be finished around ten years if everything is okay. I have to say that for me the fact to improve my knowledge is my aim. I think it doesn't matter the age, but it is important to improve like person too. The kowledge is another tool for my personal improvement. I am not a friend of the easy way. I like working, I like writting, I little reading, because with these three tools make my life better. I think that the result of the sacrifice has always an award and by the way when my knowledge is better I realise that I have to say like the Aristoteles sentence. I ONLY KNOW I DO NOT ANYTHYNG. The knowledge is absoluttelly very wide and the human been is limitated for the own existence, a limeated period of time. I have to say the Sentence from DESCARTES: I think consecuently I am existing.

Miguel Dubois

lunes, 5 de enero de 2009

PROPOSTA DIDÁCTICA.COLOURS WITH NUMBERS E OTROE MÉTODOS DE ENSINO-APRENDIZAXE NA EDUCACIÓN INFANTIL DA LINGUA INGLESA.

1 pequeno. small dium
red big
1 mediano..medium  
1 grande-mediano
Primeiramente comezamos có número 1 na cor vermella. Decimos primeiramente a cor RED e despoís o número red one. Chamaremos a atención dos pequenos que primeiro dimos de que cor é o número e despóis diremos cal é o número.
Puxemos tres tamaños diferentes:1.....small....1 pequeno1..medium .. mediano1.big. ..........grande
RED ONE--ONE RED--1
Sen darnos de conta xa temos definido A COR VERMELLA E O NÚMERO 1 . Temos que explicarlles aos nosos pequenos aprendices de IDIOMA MODERNO TEMPERÁN, que todas as cualidades que teñan as cousas e os nomes deben ir sempre diante do substantivo, explicando de modo simple e doado cal é o concepto de ADXETIV e o concepto de NOME.
Fagamos da clase un lugar ACTIVO para ENTRETERSE  e lle vamos a preguntar a cada neno ou nena que nos digan que prendan des vestir son RED das que eles ou elas levan postas. Facemos este pequeno exercicio de un a un. Unha vez que os meniños digan que prendas levan en VERMELLO  se é que algunha levan e lle dicimos que nós lo diga exemplo: TROUSERS. Temos unha nova palabra que aprender. Todas estas palabras novas que imos aprendendo POÑÉMOLAS NO TABOLEIRO PEGADAS CON BLUE TAG, facendo así o noso vocabulario máis extenso. Dentro sa categoría das CORES estamos a mirar outra SUBCATEGORÍA QUE SON AS PRENDAS DE VESTIR.

TROUSERS
Agora nos fixamos NAS PAREDES DA CLASE e eles ou elas non van dicir que si existen obxetos, debuxos da cor VERMELLA, e resulta que Marcos nos dí que no RAINBOW--ARCO DA VELLA temos unha fermosa cor VERMELLA. Agora imos cantar a canción do RAINBOW ...yellow, purple, green and blue..I can see a rainbow..Intre gratificante no que os meniños e meniñas van aprendendo as cancións e soen facelo de maneira gratificante. Hai que decir que as editoriais teñem cancións moi bóas e moi divertidas para o cativos Aproveitáse a canción para dramatizar ou facer acenos, que o neno ou nena estea espavilado, activo e que vivencie as cancións,amarelo, lila, verde e azul eu podo mirar un arco da vella.
Xa fixemos varias cousas: dicir coma se di veremello, dicir como se di un e distinguen tres diferentes tamaños de un o SMALL--MEDIUM--BIG--PEQUENO--MEDIANO--GRANDE.
Tivemos a oportunidade de mirar se temos algunha prenda de vestir de cor vermella e pegala no taboleiro e mirar pola paredes da aula se existía algo en vermello e escoitamos a CANCIÓN de I can see a rainbow
COLOURS OF THE RAINBOW
2 TWO--DOUS2

AMARELO. Imos fixarnos agora no número 2 e que vai ser AMARELO..Podemos e debemos construir a nosa frase, un numero que sexa amarelo e que sexa o dous, fixándonos que primeiro vai a cor e logo o número é decir YELLOW TWO---ou YELLOW 2.. AMARELO DOUS.
PEQUENA INTRODUCCIÓN NAS PARTES DO CORPO
Como que non quere a cousa imos complicar ou pouquiño o contido e imos introducir o concepto de DEDO--FINGER e imos tentar de contar dous dedos e iniciarnos do concepto de NÚMERO PAR e NÚMERO PAR..O número 1 que número é e porque? Porque o número 2 e par
PAIR....par
IMPAIR....impar
Imos fixarnos nos nosos SHOES---ZAPATOS..pregunta: os zapatos son PAIR ou IMPAIR? Cantos zapatos temos? Cantos OLLOS--EYES? Cantas ORELLAS--EARS? Cantas pernas..LEGS-PERNAS?
Agora estudamos as partes de corpo e aproveitamos e poñemos unha bonita CANCIÓN SOBRE as partes do corpo como HEAD, SHOULDERS  AND KNEES and TOES. Ou podemos usar o TPR e facemos uso do mesmo para amosar as partes do corpa.
A clase debe ser, sempre, DINÁMICA, no que o cativo non teña tempo para aburrirse. O máximo que debe durar unha rutina determinada, pode ser cinco minutos, e de seguido, cambiar a rutina. En caso de non facelo así o neno desconecta e perda a atención completamente. Cada sesión, cada clase deberá te, como oito, trinta minutos máximos .
Cambiando de actividade podemos facer un exercicio consitente en sinalar de feito destacado e sinalando as partes da cara. EYES, EARS, NOSE, MOUTH.


EARSNOSEEYES

                          MOUTH
Incluso pedemos debuxar no taboleiro un CÍRCULO e nós pintamos, debuxamos os ollos, o narís, as orellas e a boca.
Dentro de EYES, podemos, de novo, facer uso das cores, como BLUE, BROWN, BLACK, GREEN.
Podemos no taboleiro debuxar un debuxo cunha CARA MOI GRÁFICA e destacada no que eu vou sinalando as partes diferentes.
3 THREE--TRES-
3 SMALL.PUEQUENO3
3 MIDIUM..mediano3
3 BIG..GRANDE3
GREEN  THREE..TRES  VERDE
Ben agora imos có ANÁLISE de GREEN THREE ..Lembralles aos cativos/as que a cor vai diante do número. Agora xa sabemos tres números: o 1, 2 e o 3. Bó momento para practicar con one, two e three. Podemos pedirlles que tres menillos se coloquen nunha ringleira e os poñempos de memor a maior.
3 3 3temos colocados aos tres treses. Cada un dos treses pode decir, one, two e three. Fixaranse se levan posto algunha prenda de vestir verde, e se fora o caso as levarán ao taboleiro e as pequenas prendas feitas en materias especiais pegaranse con blue tag.
A medida de que vaian saíndo diferentes prendas de vestir serán repetidas polos cativos.
ACTIVIDADE..se lles entrega un boneco aos meniños
4 FOUR --CATRO
4 pequeno
4 mediano..medium
4 grande..big
Vamos primeiramente a exercitar a memoria nos dous idiomas: de que cor era o número 1? Resposta: VERMELLO---RED.
Cal é a cor do número 2? Resposta: AMARELO--YELLOW
Cal é a cor do número 3? Respota:GREEN--VERDE
Cal é a cor do número 4? Resposta:BLUE--AZUL
Sóese facer de poñer no taboleiro as FLASHCARDS  pegadas e mirmamos para elas e as nombramos. Despóis dun intre cambiamos a orde e lles preguntamos cal era  a orde anterior.
Entregamos aos cativos catro números do 1 ao 4 e os nenos terán que rechear os espazos en branco cas cores correspondentes de cada número.
REFORZO. Por unha canción que nos cante dos CINCO PRIMEROS NÚMEROS  en inglés, claro
5 pink  rosa5 PINK..
5 pequeno...small
5 mediano--medium
5 GRANDE...BIG
ACTIVIDADE. Imos contars os noos dedos de cada unha das nosas mans e deste xeito contamos do 1 ao 5.
Imos tentar de decir CADA NÚMERO COA SÚA COR CORRESPONDENTE .
1 RED...Exercicio con RED. Dime algo RED..Exemplo: RED CAR
2 YELLOW ..Exercicio con YELLOW. Dime dúas cousas YELLOW DUCK, PENCIL Y..
3GREEN .....Exercio con GREEN. Dime tre cousas GREEN GREEN GRASS, LEAVE, FIELD..verde herva, folla, campo
4 BLUE..........Exercicio con BLUE..Dime catro cousas con BLUE  SKY, SEA, WATER céo, mar, auga,estrela. STAR 5 PINK 5  ..........COMEZO DO CINCO
5 small --pequeno
5 medium--mediano
5 BIG...GRANDE  5  BIG5
EXERCICIO. Que nenos e nenas da clase teñen a cor PINK? desfacer o concepto SEXISTA de que as NENAS GIRS..somentes deben levar o PINK. Desmitificar o feito SEXISTA  DA COR ..Porque non os BOYS van levar tamén a cor PINK?
BOY AND GIRL DANCING ON THE ROAD, poñemos a múseca adecuada e bailamos
Aproveitamos e falamos de BOY e GIRL e aproveitamos para repasar e dar unhas novas prendas de vestir: TROUSERS--pantalóns..PULLOWER--xersei..SHIRT--camisa, T-SHIRT--camiseta, tipo de sudadeira--SOCKS--calcetíns..SKIRT--saia.STOCKING--medias.SHOES--zapatos. Todo este vocaulario será posto polos nenos e nenas nun taboleiro e pegado con blue.tag. EXERCICIO. Dase a cada neno e se lles pedirá que as direntes predas de vestir, que se lles entrega nun debuxo as pinten das cores que se lles indique.
O profesor agora, unha vez feito o debuxo e coreado, diá as cores e as prendas que correspondan. Se for preciso repíteo e despóis farnno caa un dos nenos e nenos.
Para REMATAR o número 5 faremos constancia de que NON TODAS AS NENAS E SOMENTES ELAS, levarán c COR ROSA. OS NENOS TAMÉN PODEN LEVALA.
6 PURPLE
6 small. pequeno
6 medium , mediano
6 big--grande
Exercicio de TRES EN LINE UP. TRES EN FILA.


LINE  UP
Tres nenos ou nenas colocados, agora, de máis alto a menos alto.
O mais alto vaille decir o máis pequeno: GOOD MORNING, MANUEL? GOOD MORNING TANIA?.
O máis pequeno ao mediano? GOOD MORNING MARGA? GOOD MORNING MANUEL.
E o mediano ao pequeno.
EXERCICIO: Agora eu lles poño no taboleiro os números do 1 ao 6 e pegadas as flashcars con blue tag. Facemos o exercicio, varias veces,e despóis, axudados por min e cambiando a orde dos núnmeros os diremos e miraremos que agora realmente saben o nome de cada número e non de carretilla.
7 black7 black
7 small..pequeno
7 medium--mediano
7 big--grande
EXERCICIO: repetir os números do un ao sete e coas cores correspondentes: 1 vermello, 2amarelo ,, 3 verde, 4 azúl 5 rosa, 6 purple e 7 black.
Escoitamos e cantamos cancións dos números e das cores. Podemos facer exercicios alternativos , por exemplo, contar dedos da nosa man ou decir cores de cousas da clase.
8 orange..8 laranxa

Podemos decir como se pode facer de maneira arcaica un oito: é decir: xuntar dos círculos xunguidos un enriba de outro.
Aproveitamos para dar figuras xeométicas: CIRCLE--círculo..SQUARE--cadrado, RECTANGULE--rectángulo..SPHERE..esfera coma a orange.
Facer a contraposición antreORANGE and LEMMON, tanto das froitas coma a contraposición das cores das froitas.
Aproveitamos e introducimos unhas froitas: APPLES, APPLES--mazáns, PEAR, PEAR--pera, BANANA--plátano, ORANGE..laranxa, TANJARINE--mandarina.
EXERCICIO. Darlle unha cor a unha froita determinada.
                                  APPLES
ORANGE
PEARS                                                                            BANANAS
Poño unha canción sobre FROITAS e cantamos todos.
9 grey--gris


Asociamos o nove a UN DÍA NEBOENTA, UN DÍA DE CHOIVA
Podemos dir: THE DAY IS GREY--o día está gris. Pois se o día ESTÁ GRIS. O DÍA ESTÁ NEVOENTO--IT'S CLOUDY..Suvimos un pouco a escada é ESTÁ CHOVENDO..IT'S RAINNING..e funtamentalemnte somentes quedarano0s que VAI SOL..IT'S SUNNY.
Existen cancións de reforzo nas que podemos repetilas e, ao mesmo tempo, aprendemos o tempo quevai. Por outra banda miramos ao exterior, ou preguntamos WHAT´S THE WEATHER LIKE?..QUE TEMPO VAI?
CONCEPTO DE TEMPO ATMOSFÉRICO....WEATHER e tempo, DE PASO DO TEMPO..TIMES PASS..O TEMPO PASA
A través das FLASHCARS podemos ensinarlles aos pequenos, xa repetindo, como se volta a decir o tempo que vai. fixámonos, como dixemos un bocadiño máis enrriba QUE TEMPO VAI HOXE..WHAT'S THE WHEATHER LIKE TODAY? Repetimos e miramos a través da fientras da clase, CLASSROOM.. e resulta que hoxe ESTÁ CHOVENDO..IT'S RAINNING. Ensino a FLASHCARD a toda a clase e os meniñol IT´S SUNNY. QUITO AGORA a flashcard na que vai vento IT'S WINDY.
Agora a que vai calor...IT´S HOT..Agora na que vai frío IT'S COLD..Agora na que VAI VENTO, IT´S WINDY
ASOCIACIÓN DUN FENÓMENO ATMOSFÉRICO FUNDAMENTAL OU ELEMNTAL A UN ASTRO OU FENÓMENO ATMOSTÉRICO
A verdade é que é moi doado e deste xeito nos invita a enriquecer o noso pequeno VOCABULARIO de BEGINNER de principiantes. IT´S SUNNY--vai sol..VAI SOL PORQUE ESTÁ O SOL PRESENTE ENTÓN DECIMOS SSUN--SOL E podemos decir que IT´S SUNNY..VAI SOL, pero tamén podemos falar de SUN--sol que é o astro.FALAMOS AGORA DA CHOIVA QUE É RAIN.e para decrir que está chovendo, decimos IT'S RAINNING..mais a choive ven das nubes e para decir NUBES decimos CLOUD e para decir que ESTÁ NEVOENTO decimos IT'S CLOUDY..Podemos falar agora da neve SNOW.. e se ESTA NEVANDO IT'S SNOWING. e se queremos esaxerar o frío, podemos referinos a TODO AQUELO QUE AO FRÍO SE REFIRA..WHITE SNOW...NEVE BRANCA, SCARF--BUFANDA, GLOVES..GUANTES, SKI..ESQUIAR, podemos incluso construir UN COMPLETO VOCABULRIO AO QUE SE REFERE AO FRÍO, dividido por CATEGORÍAS. Nos meses de decembro e no mes CHRISTMASS..o NADAL aos cativos. Como se celebra o NADAL nos paises anglosaxóns e introducilos as CANTIGAS DE NADAL destes países como HOLLY NIGHT, WE WISH YOU VERY CHRISTMASS. STAR--ESTRELA..VIRGIN MARY..VIRXE MARÍA..SAINT JOSEPH..SAN JOSÉ BABY JESUS..MENIÑO XESÚS..CHRITSMASS TREE..ÁRBORE DE NAVIDADE..DECORATION.adornos de Nadal. Podemos seguir xogando coas cores e os números. Típicas imaxes de bonecos de nenve, a neve, FATHER CHRITMASS..PAPA NOEL.. THE THEE WISSES MEN..O TRES REISES MAGOS.


FATHER  CHRISTMASSTHREE WISS MEN
Dentro das PROGRAMACIÓNS DA EDUCACIÓN INFANTIL, o que normalmente vense facendo é programar ao traveso do tempo é decir das ESTACIÓNS DO ANO..AUTUMN outonoWINTER inverno,SPRING..primaveira.SUMMER , verán. O PRIMEIRO TRIME.AUTUMNa sociado,s números ou as cores ou a feitos qu TREE--árboreLEAVES --follasRAIN..choiva..COLD frío e podemos asociar AUTUMN..outono a prendas de vestir de abrigo.JUMPER..xersei, COAT..abrigo..SCARF..bufanda..GLOVES..guantes.Existen moioitas cancións coas que podemos practicar a aprendizaxe das prendas de vestir. As cancións son un elemento máis de apoio a aprendizaxe, igoal que as FLASHCARDS. can


Dado que xa estamos en AUTUMN..OUTONO dalgún xeito podemos enlazar cós ANIMAIS, por exmplo có RABBIT--coello, HEN--galiña, DOG--can, CAT--gato, COW--vaca, HORSE--caballo.
A BROWN RABBIT--un coello castaño A WHITE HORSE--un cabalo branco, A BLACK RABBIT--un coello negro, A WHITE HEN--unha galiña branca--A GREY CAT--un gato grisCAT..Mia

ou! Miaou!
Sen darnos de conta xa temos a NEW YEAR , que cáseque sen darnos de conda, en deixando o día dos THREE WISSES MEN..OS TRES REISES MAGOS ..ilusión deixaría á maioría dos cativos. Desgrazadamente digo " a maioría" porque sempre hai meniños ou meniñas que non teñen tanto sorte como os demáis, ou porque son emigrantes, ou porque a súa familia está malamente estrucuturada. Eles e las non teñen culpa de nada e son os que máis cariño piden e necesitan porque ao mellor carecen del. Un ano novo se estrea e xa nos damos de conta do avance xenérico de tódolos nenos e nenas e sobre todo dos tres anos. Xa din algún saúdo en lingua inglesa o que gratifica ao profesor, xa comeza a dir cores nesa lingua; o proceso é evolutivo e xa podemos meternos en máis temas. Asi como demos os ANIMAIS DOMÉSTICOS, imos ver os nomes dalgúns animáis SALVAXES, exemplo: LION Non dubidamos, para nada en sen vergoña facer como fan os leons. JIRAFE.imitamos un son que creemos que fai a xirafa.. SNAKE..a serpe e facemos coma un s silvasne..sssssss. ELEPHANT..con toda a expontaniedade facemos que temos unha trompa, e facemos o son que fai o elefante.MONKEY..mono o son que fai o mono. As actividades poden ser diversas, como facer o ruído que fai o mono e o neno ou nena debe decirnos que animal é. Tamén podemos mesturar animáis domésticos, que estudáramos con anteriodidade e os nenos teñen que decirnos cales son salvaxes e cales son domésticos. Hay moitas cancións sobre animáis e podémolas cantar todos xuntos ou facer uso das flashcards como reforzo da aprendizaxe.


ELEPHANT
SNAKE                                                                                                                        JIRAFFE       
                                                                                                            LION
NATURE. PROTECTION OF THE ENVIROMENT.
ENVIROMENT EDUCATION

                                          ENVIROMENT EDUCATION
It is an important kind of Education the trotection of our Enviorement. It is not very difficult to explain to our little learners why we have to take care of of our Nature. If  you are respecting your friend, why  you my little kid, sometimes you are very pleasant with our Nature? Where are are respect for thr filds, for the flowers, for the aniamls in geb¡neal? Do you like to have beautifull trees in your village? Is your village clean? Have you in your taps clear and clean water? The Education of our Enviroment could habe been another perfectr DIDACTICAL  PROPOSSAL. Why not? Good treatment for our rivers, for the sea, for the sky. Grat chimeneas with a lot of smokes. We need to life without polutain, with fresh air and our lungs must be very cleean.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Deberiamos aproveitar a SUNNY DAY--un día de sol--para dar unha pequena volta cós cativos aos arredores do colexio, onde poden coñecer o nome das cousas en inglés do vocabulario relacionado co mundo da Natureza--NATURE-SKY--CEO--SUN--SOL--CLOUD--NUBE--SEA--MAR--ISLAND--ILLA,--FIELD--CAMPO..FLOWER--FLOR--GRASS--HERVA--TREE--ÁRBORE--LEAVE-FOLLA--FIELD--CAMPO-- Eseo saídas  deben estar xa programadas dento do PROXECTO  do CENTRO e cós correspondente permisos asinados polos pais. Outra cousa, sen ánimo de alarmismo: calquera foto que fagamos dos cativos deben ter autorización dos pais. Estas actividade achegadas ao centro pódese despóis subliñar na Revista de Fin de Curso, un bó método para que os pais miran que os seus nenos saen do colexio a aprender inglés no medio natural. Podemos coller flores ou outros obxetos e así na aula clasificalaos e saber como se chaman en lingua inglesaSegún nos imos achegando ao campo, imos mirando diferentes  crases de frores--FLOWERS e aproveitamos para repasar as cores según a cor das flores que imos mirando. Miramos para o sol e decimos, de novo, IT´S SUNNY e podemos comtrapoñer, a modo de repaso IT'S SUNNY con IT´S RAINING, ou IT´S HOT  e IT´S COLD.
                        THE  WEATHER
IT'S RAINNING
IT'S COLD
IT´S WINDY
          IT´S SUNNY. IT'S HOT


É moi importante SER UN BON PROFESIONAL. Non se trata que lle digas aos demáis que sabes moito, porque eso era puramente unha falta de humildade ou algo queres agachar dicindo que sabes moito. Quero decir que ESTE TIPO DE ACTIVADADES de saídas AOS ARREDORES DO CENTRO, para min son importantes. O fenómeno educativo, a transmisión educativa debe ser sempre DINÁMICA, como UNHA AULA MÓVIL, no campo, nas paredes dos  corredores do colexio..etc.Para o ensino , neste caso do inglés temos multitudes de materiais adicionais como medios audiovisuais, libros, flashcards, novas tecnoloxías. O  materiais con múltiples, pero require por parte de nós unha certa dose de sacrificio, porque non se trata de quedar ben, trátase de actuar como mestres responsables de cara aos cidadáns do futuro. Require certa dose de altruísmo. Que mellor facer que o futuro sexa mellor, máis razoable. Que mellor que no futuro estes meniños de agora falen un bon inglés. Se nos sacrificamos se bos esforzamos,, estamos tratando de mellorar aos que se están formando. Ese é o noso gran compromiso. Non o creedes?
Xa debatidoo fenómeno do ACTVISMO PEDAGÓXICO imos seguir e deixando xa o campo das saídas nos lugares achegados ao colexio, pasamos a mirar a festividade de EASTER, xa que cómo ven sabedes  SEMANA SANTA é un fenómeno español, non sempre internacional. A Pascua si é celebrada e cun certo entusiasmo. Imos dar A PASCUA como un significado simbólico, na que simbolizamos a volta de Xesús ao Mundo e conelo facemos Festivais se queremos, ou agachamos os ESTER  EGGS..hovos de pascua, que irán recubertos de moitos colores e diremos que cores  sabemos das cubertas dos hovos. Podemos xogar a agachar os hovos se queremos na propia aula. Se o atopan cantan as cores do envoltorio e unha vez atpapados todos facemos coma un corro e quitamos o envoltorio e buscamos a SURPRISE que será unha palabra do vocabulario que de ata agora temos estudado. Despóis collidos da man e en corro cantamos unha canción relativa a PASCUA.
 X é primavera. Os días son máis longos, podemos facer  a diferenciación antre DAY//NIGNT..BLACK//WHITE.MORNING/EVENING.AS FLORES: AS CORES. Se quermos estudamos algúns nomes de frores: DAYSY--margarita.ROSE--rosa, CARNATION..clavel..GERANIUM..geranio... Ensalzamento da PRIMAVERA..SPRING..LUZ--LIGHT. falrlles de feito doado que moitos animaís sae da súa hivernación, da crecida dos ríos polo deneve..RIVER..SEA.SNOW..WATER e facer máis fincapé en SUN..SOL. Cantamos unha CANTIGA reltiva á PRIMAVERA. Comezarlles a falar do MEDIO NATURAL so seu coidado. Do resaltar das cores que en Primavera todo ten máis COLOR-COR e coma a natureza estivera máis corida.
 O tempo pasa moi de presa e cáseque xa estamos a rematar o curso e vai moita calor..IT´S HOT. podemos repasar as expresiónd do WEATHER é boa ocasión facelo. Eu podo facer de feito "mímico" expresión que expresen un determinado tempo atmmosférico e os nenos e nenas teñen que respostarme en lingua inglesa..IT´S WINDY--IT´S HOT--IT´S COLD--IT´S SNOW- IT´S RAINNING-facendo ficapé en IT´S HOT.Debido a calor deberei cubrir a miña testa cunha gorra..CAP e xa os nenos comezan a dar os primeiros paseos pola praia BEACH--SAND..aréa, BUCKET-cubo, BLADE--pala,RAKE..rastrillo-WATER..auga--SEA--mar--RIVER--river. BIRDS..paxaros--SEAGULL--gaivota.KITE-cometa..WINDY..ventoso..SUNNY..soleado..SUNBATH..baño de sol..SWIMSUIT--bañador..BALL--pelota..RACKET..raqueta..PARASOL--sombrilla.ROCKS..rocas...SKY..cielo..CLOUD..mube..SUN..sol.BOAT..barco.ROW..remo. Temos cantidade de vocabulario de aprendizaxe fácil de cara ao verán e coma sempre  nos acompañamos dalgunha cantiga.
        Agora imos practicar a nosa cantiga para oi FESTIVAL. A letra é moi facil..SUMMER IS WAITING//SUMMER IS WAITING/BOOKS ARE GOING TO RESTING//BOOKS ARE GOING TO RESTING//BYE-BYE GIRLS AND BOYS//BYE-BYE GIRLS AND BOYS AND HAPPY SUMMER TOO TO YOY. A  música será leda e movida.
  Deste xeito tan sinxelo ata o próximo curso

No hay comentarios:

100 songs for kids - barney - 7 days in the week.mp3

Happy Birthday to You. CADA DÍA DE CUNPLEANOS DOS NOSOS ALUMNOS,

Happy Birthday to You - Nursery Rhymes. Agasalleremos con todo o noso agarimo aos homeneaxados con toso o noso AF¡GARIMO. SON UNS MINUTOS DE REGOCIXO NO QUE O NENO OU NENA É O MÁIS IMPORTANTE DA CLASE, DADO O AUMENTO DA SÚA IDADE